آموزش شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی، چیزی بیشتر از ارسال عادی به حساب های شما نیست. یک برنامه رسانه های اجتماعی که به خوبی اجرا شده است. استراتژی سئو را با محتوا در چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی ترکیب می کند تا فروش را افزایش داده و به مشتریاگرامن جدید برسد.

هیچ استراتژی باراریابی مدرن بدون برنامه رسانه های اجتماعی کامل نمی شود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی از بسترهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری، ارتباط با مشتریان و هدایت کاربران به وبسایت استفاده می کند.

این بسترها شامل اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، یوتیوب، پینترس، لینکدین، تیک تاک، اسنپ چت است.

بسته به برنامه استفاده شونده، محتوا می تواند شامل: متن، تصاویر، اینفوگرافیک، ویئو، نظرسنجی، پیوند یا پادکست باشد.

مخاطبان هدف یک برند بیش از سایرین به سمت برخی برنامه ها متمایل می شوند. به عنوان مثال اکثر کاربران اسنپ چت 15 تا 25 سال سن دارند. در حالی که کاربران فیسبوک دامنه سنی بسیار بیشتری را شامل می شوند. همچنین برخی از محصولات و خدمات به برنامه های خاصی ارائه می شوند. به عنوان مثال هنر، جواهرات، لباس به خوبی در اینستاگرام و پینترس کار می کنند. برنامه های دیگری مانند یوتیوب می توانند چهره، صدا و شخصیت را به یک نام تجاری اضافه کنند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل چندین بستر، سبک محتوا و استراتژی است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *