خدمات سئو و بهینه سازی سایت

منظور از سئو سایت (SEO) که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد و شما از این خدمات بیشترین بهره را خواهید برد. طراحی سایت فائزه وب با درنظر گرفتن همه جنبه های اصلی سئو طراحی می شود.
5/5

اصول بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO)

دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار پیچیده و در حال تغییر است. عملیاتی که در یک وبسایت انجام می شود تا در موتورهای جستجو بیشترین بازدید کننده را داشته باشد و رتبه بالاتری را در صفحه نتایج موتورهای جستجو پیدا کند و این بازدید کنندگان می توانند به مشتری تبدیل شوند.

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، سئو، نحوه عملکرد الگوریتمهای برنامه نویسی شده توسط کامپیوتر که رفتار موتورهای جستجو را تعیین می کند.

 

سئو چگونه کار می کند؟

ابتدا باید مطمئن شد که موتورهای جستجو سایت شما را بهترین نتیجه برای جستجوی افراد می داند. به عنوان مثال گوگل بیش از 200 فاکتور رتبه بندی در الگوریتم خود دارد.

نتایج جستجوی طبیعی، نتایجی هستند که صد درصد بر اساس شایستگی رتبه بندی می شوند و از نظر گوگل معترترین صفحات وب هستند. موقعی که در مورد سئو صحبت می کنیم منظور رتبه بندی وبسایت در نتایج جستجوی طبیعی است.

 

چرا سئو مهم است؟

ترافیک بیشتر

بیش تر از 60 درصد ترافیک موتورهای جستجو شامل سایتهای یاهو، یوتیوب، گوگل، بینگ می باشد.

مشتریان و واژه های کلیدی

تحقیق درباره مشتریان و اینکه مشتریان چه کلماتی را در حوزه کاری شما بیشتر جستجو می کنند، این نوع تحقیق در مورد مشتری، بخش مهمی از سئو و بازاریابی محتوا است.

در این روش باید محتوایی تولید کنید که مشتریان شما آن عبارات را جستجو می کنند.

یافتن کلمات کلیدی

به این ترتیب که وقتی مشتری شما محصول مورد نظر را جستجو می کند، وبسایت شما در موتورهای جستجو ظاهر شود. برای مثال موقعی که کلمه ای در گوگل سرچ می کنید، دسته ای از پیشنهادات جستجو را دریافت می کنید.

تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی تر بهتر است چون رقابت کمتری دارد.

محتوای بصری

فیلمها، عکسها، نمودارها

قرار دادن ویدئو در سایت باعث می شود که کاربران بیشتر در سایت باشند. چون ترک کابران از سایت باعث می شود رتبه سایت پایین بیاید.

 

محتوا و سئو

سئو و محتوا رابطه تنگانگی باهم دارند. هر چقدر محتوای بهتری ارائه شود، سایت شما رتبه بالاتری خواهد داشت. باید هنگام نوشتن محتوا، قواعد کلی برای سئو رعایت شود که کار آسانی نیست و حتما باید یک متخصص سئو اینکار را انجام دهد.

ایجاد محتوا برای صفحات محصول و خدمات، محتوای این صفحات باید باکیفیت باشد. در حقیقت صفحات محصول باید تبدیل مرورگر به مشتری باشد.

ایجاد محتوای وبلاگ با کیفیت بالا

اکثر بازدیدکنندگان وبسایتها جذب محتوای با کیفیت بالا می شوند، و یک محتوای عالی باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل می شود، سایتهایی که به صورت منظم محتوا تولید می کنند و اطلاعات جدید به کابران می دهند. ترافیک بیشتری دارند از کسانی که تلاشی برای تولید محتوا ندارند.

 

به هر حال اگر سایت شما مشکل باشد، کابران آن را به اشتراک نمیگذارند و بدون پیوند و اشتراک گذاری شانس شما در رتبه بندی گوگل صفر است.

از دیگر اصول سئو می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • URL مناسب
  • Https بودن سایت
  • بهینه سازی برای موبایل
  • کامنت مارکتینگ

فائزه وب سایت شما را با رعایت همه اصول سئو  و شناخت نیازمندیهای سایت و انتظار کاربران طراحی خواهد نمود.

 

 

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید
5/5